Бронювання авіаквитків

Як забронювати авіаквиток

Деталі перельоту

Підтвердження бронювання

Відміна броні

Реєстрація на AviaGO.com.ua

Перевірка броні

Авіаквитки

Що таке "авіаквиток"

Ціна квитка

Оплата

Рахунок-фактура

Якщо не отримали квитки вчасно

Зміни дат польоту та повернення квитків

Для груп

Приватність та конфіденційність

Інформація для подорожуючих

Особисте здоров'я

Необхідні документи

Візи

Безпека

Діти

Реєстрація на рейс

Послідовність рейсів

Харчування під час польоту

Інформація про багаж

Нові правила перевезення рідин в ЄС

Багаж

Ручна поклажа

Багаж, що реєструється

Список речей заборонених до перевезення у багажу

Тварини

Правова інформація

Відповідальність авіакомпанії за відмову пасажиру в посадці до літаку

Відмова в посадці та скасування рейсів

Довготривалі затримки рейсів

Багаж

Травми й смерть під час аварій

Додаткова інформація

"Чорний список" авіакомпаній

Інформація та допомога за тел. +380 44 357-14-20

Бронювання авіаквитків

Як забронювати авіаквиток

1. Вкажіть тип подорожі

2. Вкажіть маршрут

Назви міст можна писати англійською або російською мовами. Можна також вводити трилітерний код аеропорту, якщо він вам відомий. Під час введення назви або коду, в випадаючому списку з'явиться список всіх аеропортів, в назві або коді яких є текст, що вводиться. Виберіть потрібне місто/аеропорт з цього списку за допомогою миші або клавіатури (клавішами «Вгору», «Вниз» й «Введення»).

3. Вкажіть дати польоту

Щоб обрати дату, натисніть на « Дата вильоту &кaquo; або « Дата Дата повернення &кaquo;. У календарі, що відкрився оберіть потрібну дату. Якщо ви вже шукали раніше, замість « Дата вильоту &кaquo; або « Дата повернення &кaquo; може бути вказана дата з вашого останнього пошуку. Натисніть на цю дату щоб обрати іншу дату польоту.

4. Вкажіть число пасажирів

Вкажіть число пасажирів для кожної вікової групи (в дужках вказано віковий діапазон). Це важливо, оскільки часто авіакомпанії надають знижки для різних вікових груп.

5. Оберіть потрібний клас та авіакомпанію (не обов'язково)

Тут ви можете вказати, що бажаєте шукати авіаквитки тільки бізнес-класу. Якщо ця опція не вибрана, буде знайдено авіаквитки всіх класів. Також ви можете обрати авіакомпанію - результати пошуку будуть обмежені рейсами тільки від зазначеної авіакомпанії.

Подальший хід бронювання

Вказавши всі параметри, натисніть на "Знайти квитки". Незабаром ви побачите список результатів пошуку. Ми надаємо пропозиції тільки для рейсів, на які в той момент є вільні місця.

Із знайдених пропозицій оберіть варіант, який вам підходить і натисніть "Купити". Ви побачите детальну інформацію про вашу обрану пропозицію, включаючи умови повернення квитка й змін дат польотів.

Введіть інформацію для всіх пасажирів. Тут є переваги для реєстрованих користувачів - якщо ви вже бронювали квитки на AviaGO.com.ua, їх інформація автоматично зберігається, і ви можете не вводити її кожен раз знову - досить обрати пасажира зі списку.

Перед тим як бронювати квиток, ознайомтесь з правилами тарифу, а також з умовами угоди з пасажирами та відзначте це, поставивши прапорець внизу сторінки.

Натисніть "Бронювати". Якщо бронювання було успішним, ви незабаром побачите підтвердження. Ви можете віддрукувати це підтвердження. Якщо вам необхідний рахунок-фактура, відзначте відповідний прапорець. З'явиться форма для введення реквізитів підприємства, на ім'я якого буде виписаний рахунок (подібно пасажирам, дані про підприємства автоматично зберігаються з попередніх замовлень). Рахунок-фактуру ми надішлемо ел. поштою на вказану адресу підприємства.

Натисніть "Оплатити". Ви будете перенаправлені на відповідну сторінку оплати. Після успішної оплати вам буде надіслано підтвердження, а також квиток, якщо він – електронний.

Деталі перельоту

Перед бронюванням обов'язково ознайомтесь з усіма деталями перельоту. Якщо переліт з пересадками, перевірте, чи немає необхідності переїжджати в інший аеропорт.

Підтвердження бронювання

Якщо квиток було успішно заброньовано, на екрані ви побачите 6-ти значний код броні. Крім того, підтвердження прийде вам по електронній пошті.

Відміна броні

Якщо бронь не буде викуплена до зазначеного терміну, вона буде анульована автоматично. Оплачену бронь можна також скасувати, зв'язавшись зі службою підтримки.

Зауважте, що якщо ви робите кілька аналогічних бронювань (тобто в них співпадають дані про пасажирів та переліт), авіакомпанія може анулювати кожну з них.

Реєстрація на AviaGO.com.ua

Хоча бронювати квитки й замовляти номера в готелі на AviaGO.com.ua можна без реєстрації і не входячи в систему, реєстровані користувачі мають кілька переваг. У своєму особистому кабінеті ви завжди зможете переглянути всі свої замовлення, сплатити неоплачені. Крім того, всі дані про пасажирів, які ви вводите під час бронювання авіаквитків, зберігаються для більш зручного та швидкого подальшого введення. Ці дані можна редагувати/видаляти.

Зареєструватися можна, натиснувши на посилання «реєстрація» у верхній правій частині сторінки та заповнивши всі необхідні дані.

Перевірка броні

Для рейсів традиційних авіакомпаній актуальну інформацію про бронь (таку, як змінити дату або скасування рейсу) можна переглянути в інтернеті за адресою www.checkmytrip.com. Там необхідно вказати код броні та прізвище першого пасажира. Якщо ви є зареєстрованим користувачем AviaGO.com.ua, ця інформація доступна з розділу «Мої замовлення» у Вашому Особистому кабінеті.

Авіаквитки

Що таке «авіаквиток»

Авіаквиток є документом, що підтверджує угоду з авіакомпанією про перевезення пасажира. Електронна копія авіаквитка (інформація в форматі PDF) надсилається ел. поштою після оплати броні.

Про всі нам відомі зміни в рейсах ми повідомимо вам на вами вказану адресу ел. пошти або за телефоном. AviaGO.com.ua, однак, не може контролювати всю діяльність авіакомпанії, оскільки є лише посередником при покупці авіаквитків пасажирами у авіакомпаній. Ліміти відповідальності авіакомпанії описані в розділі «Правова інформація». Крім того, кожна авіакомпанія затверджує власні правила для своїх рейсів. Ці правила можна переглянути англійською мовою під час бронювання. Якщо у вас виникають труднощі з розумінням цих правил, звертайтеся в службу підтримки AviaGO.com.ua. Два основних правила - умови анулювання й зміни дат перельоту - даються в перекладі.

Ми рекомендуємо за день до вильоту впевнитися, що не відбулося змін часу рейсів.

Ціна авіаквитка

Ціну авіаквитка складають: тариф авіакомпанії, аеропортові збори, за паливо, безпеки та обслуговування.

Оплата

Оплатити замовлення можна за допомогою розрахункової картки Visa або MasterCard.

Крайній термін оплати броні вказано в підтвердженні замовлення. Якщо бронь не була оплачена (гроші не опинилися на нашому рахунку) до цього терміну, бронь анулюється автоматично.

Рахунок-фактура

Перед оплатою замовлення можна вказати, що вам необхідний рахунок-фактура, і ввести необхідні для цього дані. Рахунок-фактура буде висланий на адресу підприємства, зазначений в рахунку-фактурі.

Якщо ви не отримали квитки вчасно

Якщо після оплати ви не отримали квитки вчасно до вильоту, зв'яжіться зі службою підтримки.

Зміни дат польоту і повернення квитків

Тарифи та правила їх застосування встановлюються авіакомпаніями. Ціна авіаквитка зазвичай пов'язана з умовами перевезення. Дорожчі квитки забезпечують пасажирів великими можливостями для змін дат, маршруту, імені/прізвища пасажира, класу салону, для повернення квитків та ін. Для більш дешевих квитків є обмеження для подібних дій, напр. штрафи за зміни, неповернення оплати в разі повернення квитка та ін.

Якщо правила тарифу дають можливість змінити дати перельоту або повернути квиток, ви можете це зробити, звернувшись в службу підтримки. При поверненні квитка, сплачені гроші будуть повернуті тільки після того, як ми отримаємо їх від авіакомпанії. При цьому, збір за обслуговування не повертається.

Для груп

Кількість пасажирів для однієї броні обмежена 9-ма. Якщо вам необхідні авіаквитки для групи більш ніж 9 пасажирів, розбийте бронь на кілька частин або зверніться в службу підтримки AviaGO.com.ua.

Приватність та конфіденційність

В AviaGO.com.ua зберігаються дані, що вводяться під час реєстрації, пошуку та бронювання авіаквитківна розсилки. Всі ваші особисті дані, які зберігаються в системі AviaGO.com.ua завжди залишаються конфіденційними. Ця інформація ніколи не передається третім особам. Всі особисті дані ви можете редагувати або видалити.

Інформація для подорожуючих

Особисте здоров'я

Якщо плануєте летіти на літаку, рекомендується проконсультуватися з лікарем про своє здоров'я. Згідно з рекомендаціями Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), вагітним жінкам з міркувань здоров'я необхідно мати довідку від лікаря, що підтверджує, що можна летіти літаком. Така довідка потрібна, якщо вагітність (або попередні вагітності) супроводжується ускладненнями, та якщо до передбачуваних пологів залишилося менше 4 тижнів. Подорожуючи до іноземних держав, рекомендується звернути увагу на імунопрофілактику, рекомендовану державними службами громадського здоров'я.

Необхідні документи

Пасажир повітряного транспорту повинен мати документ, що підтверджує його особу, а також всі необхідні документи для в'їзду до іноземної держави (паспорт, віза, запрошення тощо). Багато держав вимагають від тих, хто в'їжджають мати при собі певну мінімальну грошову суму і/або квиток для продовження подорожі або повернення назад.

Візи

Рекомендації для громадян України, які виїжджають за кордон.

Безпека

Список країн світу небажаних для відвідування туристами і мандрівниками: Албанія, Алжир, Ангола Афганістан, Боснія і Герцеговина, Бурунді, Східний Тимор, Гаїті, Гвінея-Бісау, Ірак, Ємен, Колумбія, Коморські острови, Конго, Демократична Республіка Конго, Ліберія, Нігерія , Сомалі, Соломонові острови, Судан, Сьєрра-Леоне, Пакистан, Фіджі, Філіппіни (на півдні країни), Центральноафриканська Республіка, Шрі-Ланка, Еритрея, Косово (Югославія), райони Джамму та Кашмір в Індії.

Діти

Виїхати з країни громадянин України, який не досягнув 16 років може тільки за згодою матері та батька або їх законних представників, завіреного нотаріально. Якщо дитині виповнилося 5 років, в паспортах батьків повинна бути вклеєна фотографія дитини, яка завірена печаткою уповноваженого органу. Виїхати дитина з супроводжуючими особами може тільки за нотаріально завіреною згодою обох батьків. Погодитися на від'їзд дитини другий з батьків може дати усно на момент перевірки документів на пропускному пункті при перетині кордону України. Якщо відсутня згода одного з батьків, пропуск дитини через кордон строго заборонений.

Якщо дитина виїжджає з матір'ю-одиначкою, замість згоди батька на прикордонному контролі України перевіряється наявність довідки, виданої відділом реєстрації актів цивільного стану (стаття 135 Сімейного Кодексу України). У разі, якщо один з батьків помер, замість його згоди під час здійснення паспортного контролю перевіряється наявність свідоцтва про його смерть.

Реєстрація на рейс

Зазвичай, реєстрація на міжнародні рейси закінчується за 60 хвилин до вильоту. Точний час реєстрації можна дізнатися, звернувшись в аеропорт вильоту.

Важливо: в квитках завжди вказується час вильоту, а не реєстрації.

Перельоти з декількома рейсами

Якщо ваш переліт складається з декількох рейсів, при неявці на один з них авіакомпанія має право скасувати вашу бронь на решту рейсів.

Харчування в літаку

Багато авіакомпаній в ціну квитка включають харчування під час польоту (це зазначено в квитку). Деякі авіакомпанії пропонують харчування в літаку за додаткову плату.

Багаж

Правила перевезення рідин в ЄС

З 6 листопада 2006 р. в Європейському Союзі були прийняті нові правила перевезення рідин в ручній поклажі. Ці правила діють для всіх пасажирів, які подорожують з будь-якого аеропорту в межах ЄС. Це означає, що в аеропортах у пасажирів перевіряються наявні рідини, а також наявність заборонених до перевезення предметів. Нові правила не обмежують наявність та кількість рідин, придбаних за межами місць перевірки посадкових талонів (наприклад, в магазинах «Duty Free») або на борту літака.

Рідиною вважається наступне:

Ручна поклажа

В ручній поклажі дозволено мати тільки невелику кількість рідин. Рідини повинні бути упаковані в окремих ємностях об'ємом не більше 100 мл. Всі такі ємності будуть складені в один прозорий пакет або кошик об'ємом не більше 1 л, по одному пакету/кошику на пасажира.

Перевірка багажу

Щоб полегшити і прискорити процес перевірки, вам необхідно:

Не заборонено:

Збереження багажу

Пропонуємо Вам ознайомитися з правилами перевезення багажу авіакомпанії. Зазвичай авіакомпанії не відповідають за збереження цінних і крихких предметів. При їх перевезенні ви можете їх застрахувати додатково або за додаткову плату під час реєстрації заповнити спеціальну декларацію - в іншому випадку відповідальність авіакомпанії за загублений або зіпсований звичайний багаж не буде перевищувати 1000 SDR (близько 1200 євро).

Ручна поклажа

Допустима ручна поклажа зазвичай обмежена розмірами 56x45x10 см і вагою в 5 кг, проте, багато авіакомпаній встановлюють власні обмеження.

Багаж, що реєструється

Разом з квитком ви купуєте транспортування багажу певної ваги. Кожна авіакомпанія встановлює свої норми ваги такого багажу. Зазвичай це 20 кг на пасажира (10 кг для немовляти 0-2 років) для економного класу і 30 кг для бізнес-класу. Максимальна вага безкоштовно багажу, що перевозиться вказується в авіаквитку.

Виняток: перельотам через океан (напр. з Європи до США) часто встановлюються підвищені норми для безкоштовно реєстрованого багажу: 2 одиниці по 23 кг для економного класу і 2 одиниці по 32 для бізнес-класу. При цьому треба звернути увагу, що при багатосегментному перельоті норми можуть бути різними для кожного окремого сегмента (напр. при перельоті з одного міста Європи до іншого, а потім в США або Канаду).

За вагу, що перевищує ці норми, стягується додаткова плата (напр. 1,5% від ціни квитка за 1 кг). Крім того, існують норми максимальної ваги для одиниці багажу (зазвичай 32 кг). Якщо багаж важить більше, його можуть не прийняти до перевезення, та його доведеться переупаковувати в аеропорту.

Інші правила застосовуються для деяких предметів, таких як спортивний інвентар (інвентар для гольфу, лижі), акваланги, а також для цінних предметів (таких, як твори мистецтва) й для предметів великих або нестандартних габаритів. Більше інформації можна отримати, звернувшись до авіакомпанії або служби підтримки AviaGO.com.ua.

При перельоті до Сполученого Королівства або Ірландії

При перельоті з Сполученого Королівства або Ірландії

Предмети, заборонені до перевезення або використання в літаку

В багажі, що реєструється та ручній поклажі заборонено перевозити:

У ручній поклажі забороняється перевозити холодну або вогнепальну зброю будь-якого виду, що діє або не діє, його копії, та інші небезпечні або ті, що виглядають небезпечними предметами.

Під час польоту заборонено користуватися будь-якими приладами, які мають антену, споживають багато енергії, а також пристрої з лазерами.

Тварини

Перед перевезенням тварин переконайтеся, що авіакомпанія дозволяє це робити. У салоні літака зазвичай дозволяється перевозити тільки невеликих тварин, що сидять в клітці. Більші тварини перевозяться в багажному відділенні (в спеціальних контейнерах або клітках). За перевезення тварин стягується додаткова плата. Для тварини, що перевозиться необхідні довідки про необхідну вакцинацію, дозвіл на перевезення та інші документи, які можуть вимагатися в країні прибуття або транзиту.

Правова інформація

Відповідальність авіакомпанії

Якщо вам було відмовлено в посадці до літака, рейс був відмінений або відкладений на тривалий час та відповідальна за рейс авіакомпанія не виконала своїх зобов'язань, вам потрібно звернутися до компетентної інституції. Якщо летите з країни Європейського Союзу, скаргу подайте в ній. Якщо летите не з ЄС, але рейс обслуговується авіакомпанією в ЄС, скаргу подайте в країні ЄС, в якій літак повинен приземлитися.

Щоб отримати інформацію про компетентну інституцію, в якій ви можете подати скаргу, або щоб отримати допомогу в разі інших скарг (напр. через багаж, травми або смерть, відсутність організаторів подорожі), ви можете зателефонувати за прямим європейським тел. 00 800 6789101111 або звернутися за Ел. поштою [email protected].

У разі відмови в посадці до літака, скасування або тривалої затримки рейсу, відповідальна за рейс авіакомпанія зобов'язана запропонувати вам відповідну грошову компенсацію й допомогу. Це право пасажир має тільки в разі, якщо він/вона вчасно зареєструвався на рейс.

Відмова пасажиру в посадці до літака

Якщо в літаку виявилося недостатньо місць, авіакомпанія повинна запропонувати пасажиру добровільно обміняти своє місце на домовлену грошову суму. Пасажир може вибрати або компенсацію всієї ціни квитка (включаючи безкоштовний переліт в початковий пункт відбуття) або альтернативний переліт до пункту призначення.

Якщо ці варіанти пасажира не влаштовують, авіакомпанія повинна виплатити компенсацію в розмірі:

Якщо рейс був затриманий на менш ніж 4 години, компенсація може бути зменшена вполовину.

Крім того, авіакомпанія зобов'язана при необхідності безкоштовно надати пасажиру харчування, нічліг в готелі та послуги зв'язку.

Скасування рейсу

Якщо рейс був відмінений, авіакомпанія зобов'язана надати пасажиру на вибір або компенсацію всій ціни квитка (включаючи безкоштовний переліт в початковий пункт відбуття) або альтернативний переліт до пункту призначення. Крім того, авіакомпанія зобов'язана при необхідності безкоштовно надати пасажиру харчування, нічліг в готелі та послуги зв'язку.

Авіакомпанія також може бути зобов'язана виплатити таку ж компенсацію, як і при відмові в посадці до літака (див. вище), якщо тільки про скасування рейсу не було повідомлено заздалегідь, та не було запропоновано прийнятний альтернативний переліт.

Компенсація повинна бути виплачена протягом 7 днів готівкою, банківським переказом або чеком, або, за згодою пасажира, польотними на отримання послуг.

Довготривала затримка рейсу

Довготривалою затримкою рейсу вважається:

У разі такої затримки, авіакомпанія зобов'язана при необхідності безкоштовно надати пасажиру харчування, нічліг в готелі та послуги зв'язку.

Якщо затримка триває більше 5 г., авіакомпанія зобов'язана запропонувати пасажиру компенсацію за квиток (включаючи безкоштовний переліт до початкового пункту відбуття).

Пасажир має право на вищевказане тільки якщо він/вона вчасно зареєструвався на затримуваний рейс.

Наступні претензії

Якщо авіалінії, зареєстровані в ЄС, відповідальні за затриманий рейс (в будь-якому аеропорту світу), пасажир має право вимагати від авіакомпанії до 4150 SDR2 компенсації за завдані збитки.

Запізнілий, загублений або зіпсований багаж

За запізнілий, загублений, зіпсований або знищений багаж пасажир має право вимагати від авіакомпанії компенсацію в розмірі до 1000 SDR2. Вимога компенсації має бути зроблена протягом 7 після прибуття зіпсованого багажу або повідомлення про його втрату, або протягом 21 дня після прибуття багажу із запізненням.

ТТравми або смерть під час аварій

У разі аварії під час перельоту, пасажир (або його родичі в разі смерті) в праві вимагати компенсацію за завдані травми, збитки або смерть. Окрім того, в разі аварії пасажир має право отримати фінансову допомогу для покриття невідкладних потреб.

Додаткова інформація

Вище була викладена інформація, взята з правових актів ЄС. Всі правові вимоги або дії в разі суперечок та конфліктів, повинні бути засновані тільки на відповідних правових текстах, які можна знайти в офіційних публікаціях Європейського Союзу.

«Чорний список» авіакомпаній

Європейська Комісія оголосила список авіакомпаній, рейси яких заборонені на території ЄС::

Більше інформації.


1 Деякі оператори мобільного зв'язку не пропонують можливості дзвонити на номери, що починаються з 00 800, або ці дзвінки - платні. В деяких випадках дзвінки з таксофонів та готелів також можуть бути платними.

2 1 SDR = 1.25 євро (курс оновлюється кожні 5 років).


UAB "Baltic Clipper", код підприємства: 110437597, код платника ПДВ: LT104375917, адреса: Laisvės al. 61-1, Kaunas, LT-44304, Lietuva