УКР
Дата вильоту
 
Дата повернення
1 passenger
Дорослі
(старше 12 років)
Діти
(від 2 до 12 років)
Немовлята
(До 2 років)
Знайти квитки

Авіаквитки Пальма-де-Майорка (Palma Mallorca) Осло (Oslo) від 5 208 грн

Календар кращих цін на авіаквитки за маршрутом Пальма-де-Майорка–Осло

Всі ціни вказані в гривнях. Якщо ціна не вказана, натисніть на символ щоб знайти кращу ціну для даної дати.

Відкрити календар кращих цін Пальма-де-Майорка–Осло

Розклад прямих рейсів за маршрутом Пальма-де-Майорка - Осло

Надаємо розклад прямих рейсів за маршрутом Пальма-де-Майорка-Осло. Квитки на ці рейси ви можете придбати, скориставшись нашою формою пошуку й бронювання вгорі.

Відкрити розклад прямих рейсів між Пальма-де-Майорка і Осло
день тижня виліт приліт авіакомпанія номер рейсу Тривалість літак
Понеділок
06:1009:40RyanAirFR 9583 г. 30 хв.  
10:3514:10NorwegianDY 84333 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  
12:4516:20NorwegianDY 17353 г. 35 хв.  
21:2000:55NorwegianDY 17373 г. 35 хв.  
Вівторок
10:4514:20NorwegianDY 17353 г. 35 хв.  
14:0017:35Scandinavian AirlinesSK 46923 г. 35 хв.Airbus A320neo  
20:1523:50NorwegianDY 17373 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  
Середа
09:0012:35Norwegian Air InternationalD8 56203 г. 35 хв.  
12:4516:20NorwegianDY 17353 г. 35 хв.  
Четвер
06:1009:35RyanAirFR 9583 г. 25 хв.  
10:4514:20NorwegianDY 17353 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  
11:2014:55Scandinavian AirlinesSK 46923 г. 35 хв.Airbus A320neo  
16:0019:35Norwegian Air InternationalD8 56223 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  
П'ятниця
10:5014:25Norwegian
Scandinavian Airlines
DY 1735
SK 4692
3 г. 35 хв.Airbus A320neo  
20:3000:05NorwegianDY 17373 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  
Субота
09:0012:35Norwegian Air InternationalD8 56203 г. 35 хв.  
12:4516:20NorwegianDY 17353 г. 35 хв.  
20:1523:50Scandinavian AirlinesSK 46923 г. 35 хв.Airbus A320neo  
21:0500:40NorwegianDY 17373 г. 35 хв.  
Неділя
10:4514:20NorwegianDY 17353 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  
11:1514:50Scandinavian AirlinesSK 46923 г. 35 хв.Airbus A320neo  
15:5519:30Norwegian Air InternationalD8 56223 г. 35 хв.Boeing 737-800 (winglets)  

Понеділок

Рейс FR 958: 06:10 – 09:40 (3 г. 30 хв.)
Рейс DY 8433: 10:35 – 14:10 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1735: 12:45 – 16:20 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1737: 21:20 – 00:55 (3 г. 35 хв.)

Вівторок

Рейс DY 1735: 10:45 – 14:20 (3 г. 35 хв.)
Рейс SK 4692: 14:00 – 17:35 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1737: 20:15 – 23:50 (3 г. 35 хв.)

Середа

Рейс D8 5620: 09:00 – 12:35 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1735: 12:45 – 16:20 (3 г. 35 хв.)

Четвер

Рейс FR 958: 06:10 – 09:35 (3 г. 25 хв.)
Рейс DY 1735: 10:45 – 14:20 (3 г. 35 хв.)
Рейс SK 4692: 11:20 – 14:55 (3 г. 35 хв.)
Рейс D8 5622: 16:00 – 19:35 (3 г. 35 хв.)

П'ятниця

Рейс DY 1735 / SK 4692: 10:50 – 14:25 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1737: 20:30 – 00:05 (3 г. 35 хв.)

Субота

Рейс D8 5620: 09:00 – 12:35 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1735: 12:45 – 16:20 (3 г. 35 хв.)
Рейс SK 4692: 20:15 – 23:50 (3 г. 35 хв.)
Рейс DY 1737: 21:05 – 00:40 (3 г. 35 хв.)

Неділя

Рейс DY 1735: 10:45 – 14:20 (3 г. 35 хв.)
Рейс SK 4692: 11:15 – 14:50 (3 г. 35 хв.)
Рейс D8 5622: 15:55 – 19:30 (3 г. 35 хв.)

Авіаквитки Осло–Пальма-де-Майорка

ЗОО Baltic Clipper, Laisvės al. 61-1, Kaunas, LT-44304, Литва
  +380 44 357-14-20
Сайт AviaGO.com.ua належить компанії Baltic Clipper.

код підприємства: 110437597
код платника ПДВ: LT104375917
адреса: Laisvės al. 61-1, Kaunas, LT-44304, Lietuva
ел. пошта: [email protected]

Контактна інформація

Час роботи служби підтримки

10:00 – 19:00 — у робочі дні

по вихідних і святкових днях – не консультуємо

Про компанію

Компанія Baltic Clipper - одна з провідних турагентств Литви, що володіє порталами продажу авіаквитків в Україні - aviago.com.ua, в Литві - avia.lt, в Білорусії - aviago.by і в Росії - aviago.ru. Турагентство веде свою діяльність вже з 1992 р. та успішно закріпилося в першій трійці найбільш рентабельних та стабільних турагентств як Литви, так і всієї Східної Європи.

Пошукова система авіаквитків

Система Aviago призначена для пошуку та бронювання авіаквитків через інтернет. При введенні даних пошуку та натисканні "шукати" система перевіряє всі можливі варіанти перельотів за заданим маршрутом, перевіряє ціни на прямі та зі стиковками рейси й видає понад тисячу можливих варіантів польотів. При такій наявності даних, вибір відповідних варіантів польоту стає дуже складним, тому система автоматично підбирає 200 кращих за ціною та зручністю польотів й пред'являє клієнтам для вибору, показуючи ціни від найнижчої до найвищої. Для подальшого вибору авіаквитка в системі, який найбільш підходить знаходиться фільтр даних, де можна вибрати варіант, який найбільш підходить за часом вильоту або прибуття, за ціною, за часом подорожі або за тією, якій віддається перевага авіакомпанією. Встановивши потрібні параметри можна отримати досить точно відповідний для вашої подорожі варіант польоту. У будь-якому випадку, найчастіше найважливіший параметр для вибору авіаквитка - ціна, тому у нас в системі ви завжди побачите пропозиції польотів, починаючи з найдешевшого. Як правило, найдешевші авіаквитки пропонуються на найкоротші, особливо прямі рейси, виходить, що перші запропоновані польоти будуть не тільки найдешевші, але й найзручніші.

Бронювання авіаквитків

Біля кожної пропозиції ви знайдете всі актуальні деталі рейсів - точний час вильоту та приземлення (завжди вказуються місцеві часи країни вильоту й прильоту), номери рейсів, тривалість усієї подорожі та безкоштовно перевезти кількість багажу, яка дозволяється.

Вибравши вам потрібний варіант, система надасть ще раз все точні деталі подорожі та правила тарифу по поверненню та зміні авіаквитків. Якщо всі умови перевезення будуть влаштовувати, залишиться тільки ввести точні дані пасажирів (дані потрібно вводити латинськими буквами), ввести контактні дані (номер телефону та електронної пошти), ознайомитись і погодитись з правилами перевезення й користування порталом та натиснути "Бронювати". Система ще раз перевірить наявність місць за зазначену ціну та якщо все в порядку, ваша бронь буде завершена і ви на своєму екрані монітора побачите код броні з 6 символів. На жаль, ідеально працюючих систем не буває, особливо при великій наявності даних, тому близько 1% бронювань бувають неуспішними, в таких випадках потрібно просто повторити пошук та обрати будь-який інший варіант польоту, який підходить клієнту.